g

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc odio purus, tempus non condimentum eget, vestibulum.

Bilde av digital markedsføring 2018

Digital markedsføring 2018

Den digitale markefedsføringn er alltid i endring, her er noen av trendene for 2018.

Mobil
Vi har alle hørt de siste årene at mobilen blir mer og mer tatt i bruk av forbrukere og flere og flere bruker kun mobil for surfing på nett. Men av noen grunner er det flere som ikke jobber for å nå og tilpasse markedsføringen mot de mobile brukerne.
Hvor enn du går vil du se en som sitter og surfer på telefonen, står man i kø, sitter på bussen, eller generelt har 1 minutt til overs, så er mobilen fremme.  Mobilen vil fortsatt være topp prioritet for markedsføring i årene som kommer!

Sett en strategi for å nå og engasjere de mobile brukerene.

Chat
Hvis du ikke er kjent med chat på nettsider idag, så er det på tide å se på en løsning med en gang. En nettside-chat fører til flere konverteringer, flere fornøyd kunder og fungerer som en selger for deg 24/7. Om du ikke har muligheten til å svare kundene dine hele døgnet, blir spørsmålene fra kunden lagret/send til deg på mail, slik at du kan svare fortløpende.

Det er også mulig å legge inn automatiskesvar / standardspørsmål som kan svare på det kunden lurer på, slik at flere henvendelser som dere som bedrift mottar hver eneste dag, kan bli besvart av en Chat-bot.

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å integrere en Chat-bot på din nettside.

Video
I gjentatte undersøkelser svarer brukere at de foretrekker video over ren tekst. Video hjelper deg å fortelle en mer overbevisende historie, men også til å komme til poenget raskere. En video på en landingsside / salgssiden kan bidra til å øke konvertering, ifølge flere forskningsrapporter.

Men også i publiseringsverktøy som Facebook blir videoer prioritert over tekst/bilde innlegg. Dette fører til at videoannoner/innlegg når flere personer organisk. Benytter du videoannonse over en tekst/bildeannonse vil du da nå flere kunder/flere konverteringer for hver investerte krone.